School's Out River Party 2023
+3
Kansas Bond
Yumi Cho
Harper MacDonald
7 posters
Sivu 2 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Harper MacDonaldAdmin
Vs: School's Out River Party 2023
To 25 Toukokuu 2023 - 19:26
"Just out of curiosity."
Alan kallistua jopa aavistuksen siihen suuntaan, että Kansasin huumori oli vain hyvin kieroutunutta ja siitä johtuivat kaikki epäilykseni hänen suhteen. Vitsiä hän ainakin heitti joka toisessa lauseessa, ensin naama pokerilla ja sitten vetäen koko homman pöntöstä alas. Ota tuosta nyt sitten selvää...
Wyatt Rogers lähestyy seuruettamme huomattuaan minut, joten nousen ylös tuolistani paeten limanuljaskan kohtaamista ja kerron muille piipahtavani naistenhuoneen puolella.
Alan kallistua jopa aavistuksen siihen suuntaan, että Kansasin huumori oli vain hyvin kieroutunutta ja siitä johtuivat kaikki epäilykseni hänen suhteen. Vitsiä hän ainakin heitti joka toisessa lauseessa, ensin naama pokerilla ja sitten vetäen koko homman pöntöstä alas. Ota tuosta nyt sitten selvää...
Wyatt Rogers lähestyy seuruettamme huomattuaan minut, joten nousen ylös tuolistani paeten limanuljaskan kohtaamista ja kerron muille piipahtavani naistenhuoneen puolella.
Kansas Bond tykkää tästä viestistä
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 20:04
Olin juuri ehtiny nostaa kättä kankeaan tervehdykseen kun Harper nousi ylös ja luikki varsin ketterästi muualle. Seisoin porukan lähellä kuin orpo piru, siirrellen katsetta muiden välillä ja yhdistelin nimiä oikeille kasvoille. .
"..Moi. Saako lyöttäytyä seuraan?"
Hyvä minä, ole ny vielä vähän kankeampi niin menee nappiin.
"..Moi. Saako lyöttäytyä seuraan?"
Hyvä minä, ole ny vielä vähän kankeampi niin menee nappiin.
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 20:16
Harper kiirehti vessaan, muut jäivät(kö?).
Ja nyt se valkokurmakalvainenkin tyyppi pääsi tänne asti.
"Det passar bra", vastaan tuon kysyessä seuraansopivuudesta.
Kaivan kassistani myös korkkaamattoman limupullon, jota tarjoan Mikaelille.
"Don't worry, it's not contaminated."
Ja nyt se valkokurmakalvainenkin tyyppi pääsi tänne asti.
"Det passar bra", vastaan tuon kysyessä seuraansopivuudesta.
Kaivan kassistani myös korkkaamattoman limupullon, jota tarjoan Mikaelille.
"Don't worry, it's not contaminated."
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 20:43
Henkisesti huokasin helpotuksesta kun ainakin Kansas näytti vihreää valoa seuraan liittymiselle, mutta tuon kielivalinta sai mun kulmakarvat hieman koholleen.
"Kiitti.. En olis kyllä ruottalaiseksi sua veikannu", heitin samalla kun valikoin paikan mihin istua.
Toinen kulmankohotus, kun pipopää kaivo esille pullon ja ojensi sen saatesanojen kera mun suuntaan. Vilkasin pari kertaa pullon ja miehen välillä kuin sanattomana varmistuksena että puteli oli tarkotettu mulle. Puntaroin tarjousta pariin otteeseen, ennen kuin lopulta kohautin hieman olkiani ja kiitin lyhyesti ennen kuin otin tarjotun juoman vastaan.
"Kiitti.. En olis kyllä ruottalaiseksi sua veikannu", heitin samalla kun valikoin paikan mihin istua.
Toinen kulmankohotus, kun pipopää kaivo esille pullon ja ojensi sen saatesanojen kera mun suuntaan. Vilkasin pari kertaa pullon ja miehen välillä kuin sanattomana varmistuksena että puteli oli tarkotettu mulle. Puntaroin tarjousta pariin otteeseen, ennen kuin lopulta kohautin hieman olkiani ja kiitin lyhyesti ennen kuin otin tarjotun juoman vastaan.
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 20:49
"You got that one right", myönnän Mikaelin ruotsalaisuus-kommentille.
"I'm not. But one of my barn buddies in Germany was", jatkan ja hörppään omasta juomastani.
Kaivan kassini pohjalta etiketittömän pullon kirkasta nestettä, jota kaadan vajaaseen sevenappiini.
Kurtistan kulmiani mietteissäni ja käännän katseeni takaisin Mikaeliin.
"... You're not from Sweden either, are you?"
"I'm not. But one of my barn buddies in Germany was", jatkan ja hörppään omasta juomastani.
Kaivan kassini pohjalta etiketittömän pullon kirkasta nestettä, jota kaadan vajaaseen sevenappiini.
Kurtistan kulmiani mietteissäni ja käännän katseeni takaisin Mikaeliin.
"... You're not from Sweden either, are you?"
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:00
Nyökyttelin mun päätä toisen vastauksille ja arkistoin kuuleman parhaani mukaan päänsisäseen kirjastoon että muistaisin asiat vielä tulevaisuudessaki.
Ainaki ollu Saksasa ja sielä jollaki tallilla kaveri joka ruottista. Got it.
Pudistin päätäni vähän kulmat kurtussa käväisten kun Kansas puolestaan tiedusteli ruotsalaisuudesta.
"Hell no. Finland."
Hyvä Mikael, laajat vastaukset joista helppo jatkaa keskustelua. Yrittäsit ees vähän paremmin. Moitein itseäni mielessäni lähes heti perään.
Ainaki ollu Saksasa ja sielä jollaki tallilla kaveri joka ruottista. Got it.
Pudistin päätäni vähän kulmat kurtussa käväisten kun Kansas puolestaan tiedusteli ruotsalaisuudesta.
"Hell no. Finland."
Hyvä Mikael, laajat vastaukset joista helppo jatkaa keskustelua. Yrittäsit ees vähän paremmin. Moitein itseäni mielessäni lähes heti perään.
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:04
Naurahdan.
"Ice hockey, sauna and Suomi-viina, am I right?"
Hörps.
"Jokes aside, Yumilla on vaahtokarkkeja ja ne meinas Kelseyn kanssa tehä s'moreseja. Veikkaan et jos mieli tekee, niitä saattais liietä?" ehdotan paitsi Mikaelille, myös oletettavasti lähistöllämme oleville Yumille ja Kelseylle.
Joku kunnon high school jock -energiaa säteilevä poika kävelee seurueemme ohi sen näköisenä, että etsii jotakuta.
"Ice hockey, sauna and Suomi-viina, am I right?"
Hörps.
"Jokes aside, Yumilla on vaahtokarkkeja ja ne meinas Kelseyn kanssa tehä s'moreseja. Veikkaan et jos mieli tekee, niitä saattais liietä?" ehdotan paitsi Mikaelille, myös oletettavasti lähistöllämme oleville Yumille ja Kelseylle.
Joku kunnon high school jock -energiaa säteilevä poika kävelee seurueemme ohi sen näköisenä, että etsii jotakuta.
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:10
Moikkaan seurueeseemme saapunutta poikaa ja jään seuraamaan sivusta, kun Kansas ja Mikael (?) keskustelevat. Mikael mainitsee olevansa kotoisin Suomesta. Vatsanpohjassani muljahtaa. Millä tuurilla juuri sieltä kaukaisesta pohjoisesta saapuu Amerikan pikkukylän pikkutallille joku tyyppi?? Olisi pitänyt tunnistaa nimestä. En kuitenkaan anna omien mielipiteitteni tai kokemusteni suomalaisista näkyä naamaltani, vaan istun hiljaa ja kuuntelen keskustelua naama nollissa.
Sarah nousee viereltäni seisomaan ja kumartuu puhumaan mulle.
”Käväisen tuolla notskin lähellä, Clara ja muut on siellä”. Nyökkään vastaukseksi ja katselen kun serkkuni harppoo nuotiota kohden, samalla kolauttaen olkapäänsä meitä kohden tulevan Wyattin olkapäähän. Wyatt kääntää päänsä kiukkuisen näköisesti serkkuni perään mutta ei sano mitään. Koko äijä huokuu sellaista kusipää energiaa, mitä en todellakaan kaipaa elämääni. Noh, tuolta se silti tallustaa määrätietoisesti meidän pientä porukkaamme kohden.
”Y’all know where Harper went”, Wyatt kysyy meiltä.
Sarah nousee viereltäni seisomaan ja kumartuu puhumaan mulle.
”Käväisen tuolla notskin lähellä, Clara ja muut on siellä”. Nyökkään vastaukseksi ja katselen kun serkkuni harppoo nuotiota kohden, samalla kolauttaen olkapäänsä meitä kohden tulevan Wyattin olkapäähän. Wyatt kääntää päänsä kiukkuisen näköisesti serkkuni perään mutta ei sano mitään. Koko äijä huokuu sellaista kusipää energiaa, mitä en todellakaan kaipaa elämääni. Noh, tuolta se silti tallustaa määrätietoisesti meidän pientä porukkaamme kohden.
”Y’all know where Harper went”, Wyatt kysyy meiltä.
Harper MacDonald tykkää tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:13
Ja niin se samainen 'jock' sieltä osuu kohdallemme.
Katson tyyppiä päästä varpaisiin.
"No idea, but she certainly isn't missing out on anything", totean ja hörppään juomastani.
Katson tyyppiä päästä varpaisiin.
"No idea, but she certainly isn't missing out on anything", totean ja hörppään juomastani.
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:19
"Quite so", myönnän hymähtäen. Niinhän Suomi tuntu tiivistyvän, eikä se kauas menny perinteisestä Suomi-Karjala-Makkara-Perkele motosta. "..Vaikka nuotiolla on tullu oltua, niin pakko myöntää etten oo koskaan ees kokeillu.. s'mores tai niitä."
Siinä vaiheessa kun paikalle eksy... No just se stereotyyppinen urheilija jätkä joka suorastaan huokaa rauhaa ja rakkautta, Kansas ei tuntunu miettivän kahta kertaa heittäessään varsin loistokkaan come backin Harperin perään tiivaavalle jätkälle. Mä sen sijaan näin tilanteen täydelliseksi avata hetki sitten saamani pullon ja ottaa hörppy samalla kun leikin etten oo olemassa.
Siinä vaiheessa kun paikalle eksy... No just se stereotyyppinen urheilija jätkä joka suorastaan huokaa rauhaa ja rakkautta, Kansas ei tuntunu miettivän kahta kertaa heittäessään varsin loistokkaan come backin Harperin perään tiivaavalle jätkälle. Mä sen sijaan näin tilanteen täydelliseksi avata hetki sitten saamani pullon ja ottaa hörppy samalla kun leikin etten oo olemassa.
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:34
Yritän olla purskahtamatta nauruun Kansasin kommentille ja täten juon isolla kulauksella juomani loppuun. Katselen siinä samalla läheisen kuivahtaneen puun oksia. Niistä voisi näppärästi näpertää kätevät grillaustikut halukkaille – ainakin Kelsey oli grillauksesta innoissaan.
”Anyways, mä meen tonkimaan nyt tota puskaa grillitikkujen toivossa, saa liittyä seuraan jos kiinnostaa”, ilmoitan ja nousen tuolistani ylös vältellen Wyattin katsetta.
”Anyways, mä meen tonkimaan nyt tota puskaa grillitikkujen toivossa, saa liittyä seuraan jos kiinnostaa”, ilmoitan ja nousen tuolistani ylös vältellen Wyattin katsetta.
- Brandy Flores
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 21:42
Mun isoveli ajaa ja mä näprään malttamattomana mekkoni helmaa. Katie on pommittanut mua passiivis-aggressiivisia hoputusviesteillä jo hyvän tovin ja olen vastannut jo useampaan otteeseen, että I’M ON MY WAY. Mutta ilmeisesti sillä on näössä tai ymmärryksessä vikaa koska viestitulva ei meinaa laantua; päinvastoin. Jokaisella kuluvalla minuutilla mun puhelimen ilmoitusten määrä kasvaa ihan ekspotentiaalisesti.
“Where are you????????”
Bentley jättää mut tien päähän ja kiittelen sitä kyydistä ja sen hakemista kurkunkostukkeista ja vastaan, että en tiedä mihin aikaan pitää tulla hakemaan, kun se kysyy. Mielellään joskus hyvän tovin aamuyön puolella, jos se musta on kiinni.
Lähden kipittämään kohti joenrantaa (luojan kiitos tajusin laittaa converset jalkaan) ja jonkun ajan päästä puiden takaa alkaa kuulua iloisen ihmisjoukon huutoja. Mua hymyilyttää, kun pääsen vihdoin mukaan vilskeeseen ja tiirailen ympärilleni, jospa bongaisin tuttuja, joiden seuraan lyöttäytyä.
“Where are you????????”
Bentley jättää mut tien päähän ja kiittelen sitä kyydistä ja sen hakemista kurkunkostukkeista ja vastaan, että en tiedä mihin aikaan pitää tulla hakemaan, kun se kysyy. Mielellään joskus hyvän tovin aamuyön puolella, jos se musta on kiinni.
Lähden kipittämään kohti joenrantaa (luojan kiitos tajusin laittaa converset jalkaan) ja jonkun ajan päästä puiden takaa alkaa kuulua iloisen ihmisjoukon huutoja. Mua hymyilyttää, kun pääsen vihdoin mukaan vilskeeseen ja tiirailen ympärilleni, jospa bongaisin tuttuja, joiden seuraan lyöttäytyä.
- Harper MacDonaldAdmin
To 25 Toukokuu 2023 - 22:01
Puskatoimituksen jälkeen puikkelehdin puiden välissä takaisin rantaa päin pitäen silmällä Wyattin mahdollista läsnäoloa. Huomaan Yumin kykkivän metsänrajassa, joten kuiskaan hänelle: "Menikö se jo?"
Astun varovasti näkösälle. Subbarista kajahtaa Major Lazorin Lean On ja tekisi mieli lähteä tanssimaan. Biisi suorastaan vetää minua puoleensa, on vaikea hillitä kehon halua liikkua mukaansa tempaavan rytmin mukaan.
"Ootko iskeny silmäs kehenkään näistä pojista? Mun mielestä toi yks senior vilkuilee suhun päin", vinkkaan Yumille ja viittoilen päälläni tanssiporukan puoleen. Yksi senior-vuosiluokan pojista nyökkää suuntaamme.
Astun varovasti näkösälle. Subbarista kajahtaa Major Lazorin Lean On ja tekisi mieli lähteä tanssimaan. Biisi suorastaan vetää minua puoleensa, on vaikea hillitä kehon halua liikkua mukaansa tempaavan rytmin mukaan.
"Ootko iskeny silmäs kehenkään näistä pojista? Mun mielestä toi yks senior vilkuilee suhun päin", vinkkaan Yumille ja viittoilen päälläni tanssiporukan puoleen. Yksi senior-vuosiluokan pojista nyökkää suuntaamme.
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 22:30
Harperin kommentti yllättää mut totaalisesti ja tunnen kuinka mun poskia kuumottaa ja suu vetäytyy hymyyn, vaikka yritän pysyä rauhallisena. Vaikea sanoa, johtuuko luontainen poskipunani tässä tilanteessa enemmän alkoholista vai siitä ajatuksesta, että joku seniori muka kattelis mua sillä lailla.
”Älä viitti, sua ne kumminki kattelee”, vastaan leikkisästi ja toivon, että mulla ois jotain hieman väkevämpää tölkissä tällä hetkellä.
”Mutta on toi tossa oikealla ihan söpö. Tosin, en sitten tiiä että mimmoinen ego tuon näköisellä kaverilla on”, naurahdan ja käännyn takaisin puskan juureen, jossa mun juuri noukkimani grillitikut makaavat.
”Onko sulla joku tietty tyyppi kiikareissa? Wyatt ainakin on kovasti sun perään.”
”Älä viitti, sua ne kumminki kattelee”, vastaan leikkisästi ja toivon, että mulla ois jotain hieman väkevämpää tölkissä tällä hetkellä.
”Mutta on toi tossa oikealla ihan söpö. Tosin, en sitten tiiä että mimmoinen ego tuon näköisellä kaverilla on”, naurahdan ja käännyn takaisin puskan juureen, jossa mun juuri noukkimani grillitikut makaavat.
”Onko sulla joku tietty tyyppi kiikareissa? Wyatt ainakin on kovasti sun perään.”
- Harper MacDonaldAdmin
To 25 Toukokuu 2023 - 22:39
"Toi oikealla oleva vai? Toi millä on lippis väärinpäin?" härnään. Vastaan kuitenkin nopeasti myös hänen kysymykseensä: "Wyatt on viimeinen sillä listallani."
Otan Yumia kädestä kiinni ja ohjaan kohti tanssin pyörteitä. Yumia katsellut senior ottaa huikkaa juomastaan, kääntyy kaveriensa puoleen ja ottaa savut sähkötupakasta. On olevinaan niin cool - tai ehkä onkin, en tiedä, kun en tunne häntä.
Haluaisin niin ehtiä tanssia tätä biisiä!
Otan Yumia kädestä kiinni ja ohjaan kohti tanssin pyörteitä. Yumia katsellut senior ottaa huikkaa juomastaan, kääntyy kaveriensa puoleen ja ottaa savut sähkötupakasta. On olevinaan niin cool - tai ehkä onkin, en tiedä, kun en tunne häntä.
Haluaisin niin ehtiä tanssia tätä biisiä!
- Kelsey Corner
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 22:44
Seuraan kiinnostuneena Harperin ja Yumin keskustelua - kyllähän minua nyt kiinnostaa onko heillä joitain kiikareissa. Ja ei - mulla ei ole ketään, vähempää voisi kiinnostakaan.
Harper lähtee johdattamaan Yumia kohti tanssisalia ja jään yksin Kansasin sekä suomalaislähtöisen Mikaelin kanssa leiriimme.
"Yumi, mites ne meidän s'moresit?"
Harper lähtee johdattamaan Yumia kohti tanssisalia ja jään yksin Kansasin sekä suomalaislähtöisen Mikaelin kanssa leiriimme.
"Yumi, mites ne meidän s'moresit?"
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 22:46
Se Wyatt ei todella ollut vitsituulella, vaan mulkasee mua oikein verisesti.
Se jo aloittaa lauseensa, kun pienen huokauksen kera keskeytän sen.
"Eikö sulla oo parempaa tekemistä, ku metsästää jotain tiettyä pimua? Täällä on niitä vaikka millä mitalla. Ja jos ei misut maistu, nii on muitaki", huomautan, pieni hymynkare suupielissäni ja katse Wyattissa.
He looks MORTIFIED.
"... Now shoo before I kiss you", uhoan pirtsakkaan sävyyn, elehtien kädelläni hätystävään tapaan. Wyatt hieman hämmentyneen näköisenä lähteekin luotamme, toivottavasti vain eri suuntaan, kuin missä Harper on.
"I'd say I hate those type of people if they weren't so amusing", myönnän Mikaelille.
"Haluutko terästystä limuus?"
Se jo aloittaa lauseensa, kun pienen huokauksen kera keskeytän sen.
"Eikö sulla oo parempaa tekemistä, ku metsästää jotain tiettyä pimua? Täällä on niitä vaikka millä mitalla. Ja jos ei misut maistu, nii on muitaki", huomautan, pieni hymynkare suupielissäni ja katse Wyattissa.
He looks MORTIFIED.
"... Now shoo before I kiss you", uhoan pirtsakkaan sävyyn, elehtien kädelläni hätystävään tapaan. Wyatt hieman hämmentyneen näköisenä lähteekin luotamme, toivottavasti vain eri suuntaan, kuin missä Harper on.
"I'd say I hate those type of people if they weren't so amusing", myönnän Mikaelille.
"Haluutko terästystä limuus?"
Harper MacDonald, Yumi Cho and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 22:52
Kelsey kyselee s’moresien perään, kun kävelemme tutun porukkamme ohitse. Huikkaan perään, että voidaan kohta paistella tai vaihtoehtoisesti muut voivat aloittaa ilman mua. Nyt on pakko mennä tanssimaan.
Seuraan Harperia ihmisjoukon keskelle. Alkuillan jännitys on rauennut ja tanssiminen puolitutun tallikaverin kanssa ei kuulosta yhtään huonommalta idealta. Taustalla soi tuttu biisi ja alan laulamaan kertosäkeen mukana:
Blow a kiss, fire a gun
We need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun
A-A-All we need is somebody to lean on
Nostan käteni ilmaan keinuen musiikin tahtiin ja samalla roiskutan vahingossa juomaani mun ja tanssikaverini päälle – mutta se ei haittaa. Kesä kuivaa minkä kesä kastelee, vai miten se meni.
Seuraan Harperia ihmisjoukon keskelle. Alkuillan jännitys on rauennut ja tanssiminen puolitutun tallikaverin kanssa ei kuulosta yhtään huonommalta idealta. Taustalla soi tuttu biisi ja alan laulamaan kertosäkeen mukana:
Blow a kiss, fire a gun
We need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun
A-A-All we need is somebody to lean on
Nostan käteni ilmaan keinuen musiikin tahtiin ja samalla roiskutan vahingossa juomaani mun ja tanssikaverini päälle – mutta se ei haittaa. Kesä kuivaa minkä kesä kastelee, vai miten se meni.
- Brandy Flores
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 22:57
“Harper!” mä kiljaisen kun huomaan Wildcats-siskoni tanssimassa tummatukkaisen tytön kanssa, jonka mä olen mielestäni nähnyt vilaukselta tallilla. Vilkutan heille vimmatusti ja lähden luovimaan tietäni ihmisjoukon lävitse hieman terästettyä Pepsi Maxia hörppien. Kyllä mä tunsin suurimman osan juomat kädessä heiluvista tyypeistä, tai ainakin osasin yhdistää nimen kasvoihin, mutta se ei tarkottanut että mä olisin tuhlannut iltaani hyvänpäiväntuttujen kanssa, kun tarjolla oli parempaakin seuraa.
“Hii! It’s so nice to see you here!!” huudan musiikin yli hymyillen ja levitän käteni halatakseni parivaljakkoa. Totta kai mä yleensä annan pari sekuntia varautumisaikaa - kaikki kun eivät satu tykkäämään fyysisestä kontaktista niin paljon kun mä - mutta mulla on hyvä hunch siitä, että näitä ei ehkä haittaa.
“Hii! It’s so nice to see you here!!” huudan musiikin yli hymyillen ja levitän käteni halatakseni parivaljakkoa. Totta kai mä yleensä annan pari sekuntia varautumisaikaa - kaikki kun eivät satu tykkäämään fyysisestä kontaktista niin paljon kun mä - mutta mulla on hyvä hunch siitä, että näitä ei ehkä haittaa.
- Harper MacDonaldAdmin
To 25 Toukokuu 2023 - 23:01
Dr. Pepper kohoaa kohti taivasta kun Yumi lähtee kanssani tanssimaan. "Ees tää yks biisi!"
Suljen silmät. Rakastan tätä biisiä aivan liikaa. Unohdan melkein missä olen, kun keho alkaa keinua kappaleen tahtiin. Basson tippuessa polveni notkahtavat ja ylös tullaan (mitenkäs muutenkaan kuin) takapuoli kenossa. Paidan etumus on kastunut Yumin juomasta, mutta se on vain bonusta (ainakin Wyattin mielestä).
Näen tilaisuuteni tiiviissä tanssitunnelmassa, joten tönäisen Yumia häntä vilkuilleen seniorin puoleen. Mutta teen sen hyvin vaivihkaa, niin smoothisti lanteita keinuttaen, että voin puhua itseni siitä ulos milloin hyvänsä.
Kuulen, kuinka Brandy huutaa nimeäni. Musiikista hurmioituneena halaan luoksemme saapunutta Brandya liioitellun suurieleisesti ja heitän yläfemmat kahden kuukauden cheertauon kunniaksi.
"Vihdoinkin loma! Kelaa oikeesti!"
Suljen silmät. Rakastan tätä biisiä aivan liikaa. Unohdan melkein missä olen, kun keho alkaa keinua kappaleen tahtiin. Basson tippuessa polveni notkahtavat ja ylös tullaan (mitenkäs muutenkaan kuin) takapuoli kenossa. Paidan etumus on kastunut Yumin juomasta, mutta se on vain bonusta (ainakin Wyattin mielestä).
Näen tilaisuuteni tiiviissä tanssitunnelmassa, joten tönäisen Yumia häntä vilkuilleen seniorin puoleen. Mutta teen sen hyvin vaivihkaa, niin smoothisti lanteita keinuttaen, että voin puhua itseni siitä ulos milloin hyvänsä.
Kuulen, kuinka Brandy huutaa nimeäni. Musiikista hurmioituneena halaan luoksemme saapunutta Brandya liioitellun suurieleisesti ja heitän yläfemmat kahden kuukauden cheertauon kunniaksi.
"Vihdoinkin loma! Kelaa oikeesti!"
- Brandy Flores
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 23:09
“I know, right? Mä olen odottanut tätä nyt suunnilleen viime kesälomasta asti”, naurahdan ja heilun rytmikkään musiikin tahdissa. Tätä mä olen ikävöinyt; huumaavaa tanssia ja äänen käheäksi laulamista ja ystäviä ja kunnon nollausta. Hymyilen, kun käännyn tummatukkaisen tytön puoleen.
“I’m so so sorry but I don’t remember your name”, huudahdan hänelle (mahdollisimman) anteeksipyyteleväisesti. En ollut varma, oltiinko me tavattu, mutta jostain syystä kasvot olivat hirveän tutun näköiset.
“I’m so so sorry but I don’t remember your name”, huudahdan hänelle (mahdollisimman) anteeksipyyteleväisesti. En ollut varma, oltiinko me tavattu, mutta jostain syystä kasvot olivat hirveän tutun näköiset.
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 23:16
Napsein pienen pieniä hörppyjä pullosta, yrittäen pitää naaman perus lukemilla vaikka todellisuudessa mun kulmat kohosi pitkin otsaa kun Kansas sen kun muina miehinä pisti Harperin perään tivanneen jätkän luikkimaan pakosalle.
Ihailtavaa itsevarmuutta, pakko myöntää..
"Pienet sille.." totean puoli mutisten ja kohotan pulloani hieman, kun toinen kertoo mielipiteensä äskeisen tyyppisistä henkilöistä. Sitä seurannut lisäpotkun tarjonta limsan sekaan tosin laitto aivot taas töihin. Ottaa vaiko ei ottaa, siinä vasta kysymys. Ei toki olisi ensimmäinen kerta, mutta toisaalta taas... "..Ihan vähäsen voin ottaa ko kerta tarjuat."
Ihailtavaa itsevarmuutta, pakko myöntää..
"Pienet sille.." totean puoli mutisten ja kohotan pulloani hieman, kun toinen kertoo mielipiteensä äskeisen tyyppisistä henkilöistä. Sitä seurannut lisäpotkun tarjonta limsan sekaan tosin laitto aivot taas töihin. Ottaa vaiko ei ottaa, siinä vasta kysymys. Ei toki olisi ensimmäinen kerta, mutta toisaalta taas... "..Ihan vähäsen voin ottaa ko kerta tarjuat."
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 23:18
Harper tönäisee mua sitä söpöä senioria kohden – joko tahallaan tai sitten vahingossa. Kuitenkin nyt mulla ois oiva tilaisuus esittäytyä. Avaan suuni, mutta mitään ei tuu ulos.
Apua.
Miten ihmisiin kuuluisi tutustua? Mun kiusallisen tilanteen pelastaa onneksi joku Harperin tuttu, jonka oon ehkä kerran nähnyt myös tallilla. Vaikka en tytöstä tiedä mitään otan tämän tarjoaman halin vastaan ilomielin.
Tyttö kysyy mun nimeä ja sanon mahdollisimman selkeään ääneen, että Yumi. En oo ihan varma, kuuliko tämä mun vastausta, mutta esitän sille jatkokysymyksen: ”What’s yours? Ollaan taidettu nähdä tallilla.”
Apua.
Miten ihmisiin kuuluisi tutustua? Mun kiusallisen tilanteen pelastaa onneksi joku Harperin tuttu, jonka oon ehkä kerran nähnyt myös tallilla. Vaikka en tytöstä tiedä mitään otan tämän tarjoaman halin vastaan ilomielin.
Tyttö kysyy mun nimeä ja sanon mahdollisimman selkeään ääneen, että Yumi. En oo ihan varma, kuuliko tämä mun vastausta, mutta esitän sille jatkokysymyksen: ”What’s yours? Ollaan taidettu nähdä tallilla.”
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
To 25 Toukokuu 2023 - 23:28
"That's the spirit!" kehaisen kaataessani sitä veden näköistä (muttei hajuista) litkua Mikaelin pulloon.
Vilkaisen tanssilattialle päin, missä Yumi, Harper ja nyt jo joku kolmas tyttö tanssivat muiden nuorten keskuudessa.
Ainakin heillä on kivaa.
Ennen terästyspullon sulkemista, siirrän katseeni Kelseyhin.
"Would you like some?"
Vilkaisen tanssilattialle päin, missä Yumi, Harper ja nyt jo joku kolmas tyttö tanssivat muiden nuorten keskuudessa.
Ainakin heillä on kivaa.
Ennen terästyspullon sulkemista, siirrän katseeni Kelseyhin.
"Would you like some?"
Sivu 2 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa