Twin Falls Farm
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Madison Morrison
Madison Morrison
Suoritetut merkit : 14/07/2024 - Sunnuntai - Päivä 23tyhj1214/07/2024 - Sunnuntai - Päivä 24chic1214/07/2024 - Sunnuntai - Päivä Summer11

14/07/2024 - Sunnuntai - Päivä Empty 14/07/2024 - Sunnuntai - Päivä

Su 21 Heinä 2024 - 17:41
Time to head home
”Kansas, where the heck are you going?” Ethanin ääni kaikuu auton kaiuttimista. On tullut aika palata kotiin, ja jotta vältyttäisiin kiertoreiteiltä, kolme kuskia on puhelussa keskenään sekä Kansas letkan keskellä. Itse ajelen kevyimmän kuljetuksen kera ensimmäisenä. Viikko on ollut antoisa, mutta myös erittäin raskas. Olen ihan valmis kaatumaan omaan sänkyyn.
”We just need some gas”, Kansas vastaa kasuaalisti.
”You need some ass? Come on Kansas you are better than this”, Ethan kuulostaa jo nyt turhautuneelta. Matkaakin on kulunut alta puolisen tuntia.
”Nono. G-A-S” Kansas korottaa ääntään, vaikka uskon miehen alun vielä mumisevan jotain pyllyyn liittyvää.
”Maddy, go ahead, I’ll look over this asshat”
”WHAT DID YOU JUST CALL ME?! Also we need some snacks”
”SNAKES? Kansas what the heck have you taken last night or today” Ethan kuulostaa enemmän kuin huolestuneelta. Ehkä ryhmäpuhelu ei ollutkaan se parhain idea tähän.
“Nothing. Just some vitamins”, Kansasin ääni vähän jopa särisee. Huomaan kahden perässä kulkeneen isomman kaluston kaartavan huoltoaseman pihalle itse jatkaessani matkaa.
“Guys I’ll see you at the stables. Gonna go now so I can blast some music to stay awake. Have fun and drive safely”, selitän ja kuuntelen heipat ennen kuin näpäytän punaista ympyrää puhelimen näytössä. Spotify auki ja tämän hetken top country-biisit soimaan. Ei sitä ikinä tietäisi, milloin tulisi jotain uutta hyvää lisättäväksi soittolistoille.

Waffles oli toiminut yllättävän kivasti koko viikon, sitten vain kun sain näppäimet toimimaan, miten ponia ajettiin. Eipä meillä silti leirikisoissa menestystä tullut, mutta sinnehän mentiin pitämään kivaa eikä muuta! Oli kiva päästä pitkästä aikaa ratsastamaan ihan kunnolla, ranne on myös parantunut lähes normaalikuntoonsa. Vähän pientä lihasheikkoutta tuntui edelleen olevan, mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa. Maisemat valuvat ohi auton puskuttaessa eteenpäin rauhalliseen tahtiin. Pidän kättäni avoimesta ikkunasta ulkona, sillä ilmastointiahan minulla ei ollut ja päivä on jälleen melko aurinkoinen. Tarvitsee varmaan jossain vaiheessa pysätä ja vilkasta kyytiläisten kunto ja yrittää juottaa kaksikolle hiukan vettä.

Harper MacDonald, Cooper Miller, Mikael Aikio, Kansas Bond, Ethan Reyes and Hayley Wilburn tykkäävät tästä viestistä

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa