Twin Falls Farm
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Kansas Bond
Kansas Bond
Suoritetut merkit : 5 - The Stars of The Night 23tyhj125 - The Stars of The Night 2023me115 - The Stars of The Night 23merk175 - The Stars of The Night 23merk215 - The Stars of The Night 23merk205 - The Stars of The Night 24knew105 - The Stars of The Night Merkki105 - The Stars of The Night 24prom145 - The Stars of The Night Summer11

5 - The Stars of The Night Empty 5 - The Stars of The Night

Su 26 Toukokuu 2024 - 2:32
Saturday, 11th of May 2024
At around midnight, Blue Mountain High, Wilmington, ID


Vessassa oli mun lisäksi yksi miesoletettu. Miesoletettu siksi, että tää oli poikien vessa.

Pojan kiivas kännykän näpyttely ja turhautuneet puhahtelut paljastivat sen istuvan vessakopissa.

"Hey, man, you alright?" kysäisin, ottaen tukea viereisen kopin ovesta.
Ne mun pitkin iltaa naukkailemat pontikkahuikat vaativat pikkuhiljaa veronsa mun tasapainosta.

"Huh?"

"I asked: are you alright?" toistin.

"Kansas is that you?"
Mulla kesti hetki rekisteröidä kuka se oli ja miksi se tiesi mut.

"You're in the wrong fucking bathroom", parahdin ja nykäisin lukitsemattoman oven auki.

Pöntöllä istui puhelimensa kanssa mustaan, ihonmyötäiseen glitteriltapukuun sonnustautunut tyttö, jonka kirsikanpunaisiksi värjätyt hiukset ja sävy sävyyn osuva silmämeikki saivat mun veren kiehahtamaan välittömästi.

"Ex-fucking-cuse me, dude?!" Cherry vastasi samalla mitalla ja nousi seisomaan.

Toim. Huom: Kirsikka ei käyttänyt vessaa, se vain istui siellä.

"Sä oot väärässä vessassa", toistin, kuten tuntui olevan tarpeen joka toisen lauseen kohdalla.

"Vitut ole", Cherry tuhahti ja laittoi puhelimensa pieneen käsilaukkuunsa, johon ei varmaan paljoa muuta sen puhelimen lisäksi mahtunut.
"Täällä me sovittiin, että tavataan", se muistutti.
"Luulin jo, että sä tekisit oharit."

Mun aivojen hammasrattaat nytkähtivät laiskasti liikkeelle.

Me sovittiin näkevämme täällä???

"... Miks me tavattais täällä?"
Muistin tosin tasan sillä sekunnilla, kun kysymykseni esitin ääneen, miksi tapaisimme täällä. Tai no siis.. en sitä, miksi juuri täällä, vaan ylipäätään sen, miksi meidän piti tavata.

"Koska sun piti antaa mulle-"

"Se juna meni jo, mä oon varattu", naurahdin ja astuin pois kopin ovelta, päästäen mekollisen pois.

"Mikä on ihan vitun yllättävää", Cherry hymähti ja käveli lavuaarille, papattaen samalla kuin mikäkin papupata.
"En kyllä ihan ymmärrä, mitä se Michael näkee sussa. Se on ite niin söpö ja sit sä oot tol-"

"Nyt ollaan aika sivuraiteilla", huomautin ja kaivoin kengästäni pienen minigrip-pussin, jossa komeili yksi keltainen kapseli.
"Tää on muuten ihan paska tapaamispaikka", myönsin ojentaessani pussukan Cherrylle.

Tyttö mulkaisi mua, nappasi pussin ja sujautti sen laukkuunsa, keikistellen sitten hetken peilin edessä.
"No, nähdään kai taas", Cherry toivotti ja käveli mun ohi vessasta ulos.

Mä jäin hetkeksi katsomaan sen perään.

Että voi jonkun pelkkä olemassaolo ärsyttää.

Käänsin katseeni peiliin, avasin lavuaarin hanan ja roiskin muutamat viileät vesipisarat kasvoilleni, pyyhkien ne sitten kädelläni pois.

"Täällähän sä oot!" Cooper hihkaisi vessan ovelta.
"Ala tulla, ne julistaa kohta illan kuninkaalliset", poika kehotti, astui ne muutamat askeleet muhun kiinni ja nappasi mun käsivarresta kiinni, käytännössä kiskoen mut mukanaan.
Tai no, ehkä se oli enemmän sellainen hentovarainen nykäisy, kun mä jäin tuijottamaan sitä ihan tyhmänä ensimmäisen lauseensa jälkeen.

Liikuntasali oli täynnä ihmisiä - tuntui, että määrä olisi ainakin tuplaantunut mun vessareissun aikana.

Lavalle oli noussut rehtori Donovan, joka nyt testaili mikkiä.

"Testi… testi.. 1.. 2.. 3.." kuului hiljaisen taustamusiikin yli.

"Alright. I hope you all are having a grand time", rehtori aloitti.
Sali repesi riemukkaisiin kiljahduksiin, taputuksiin ja yhtenäiseen huutoon.

"I didn't quite hear you", mies totesi ja kumartui saliväen puoleen, kädellään höristäen toista korvaansa.

Meteli salissa vihloi mun korvia - siitä huolimatta, että huusin itsekin mukana.

"That's more like it", rehtori myönsi.
"The clock is striking midnight in a few short moments and that means that it's going to be time to reveal the King and the Queen of the night!"

Kolmas riemunosoitusten aalto pyyhkäisi salin läpi.

Me kiemurreltiin Cooperin kanssa ihmismassojen väleistä etsiessämme loppuseuruetta.
Eli siis Mikaelia, Yumia, Harperia, Brandya.. öö..  oli kai niitä muitakin. En muista. Hayley?
Ehkä Kestrel? Oliko Kestrel… eikun olihan se! Ne molemmat ja se uusi tyttö myös - Valeria. Koko komppania, nehän onnistuivat loistavasti nöyryyttämään koulun Queen Been. Tai siis, ei se oikeasti Queen Bee ole, mutta varmaan haluaisi.

Rehtori Donovanin ääni kuului tasaisesti kaiuttimista, kun se selitti vähän illasta ja sen kulusta. Mies mainitsi myös pienen välikohtauksen, joka ei kuitenkaan onneksi pimentänyt illan tähtiloistoa.

Päästiin vihdoin muiden luo ja Mikael ensitöikseen ojensi puhelimeni mulle. En edes muistanut, että jätin sen sille.

Ehdin juuri sujauttaa puhelimen taskuuni, kun kaiuttimista kuului illan yksi odotetuimmista lauseista:
"It's time!"

"Muistutan vielä, että illan Kuningas ja Kuningatar valittiin koulun sisäisellä äänestyksellä", rehtori Donovan pohjusti.
"Ja te, hyvät oppilaat, järjestitte vuosikymmenen tiukimman kuninkaalliskilvan!"

Odottava, jännittynyt puheensorina melkein peitti alleen taustamusiikin.

"Mutta muutama ääni ratkaisi kisan ja minulla on ilo kutsua lavalle Blue Mountain Highn vuoden 2024 promien kuninkaallisparin - Kansas Bond ja Brandy Flores!"

Harper MacDonald, Cooper Miller, Mikael Aikio, Yumi Cho, Ethan Reyes, Hayley Wilburn, Kestrel Beasley and tykkäävät tästä viestistä

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa