Yleistä jutustelua
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Vs: Yleistä jutustelua
Meikämandariini on remppareiskailemassa 3.-10.6., mutta mitään kiveenhakattua urakkapäämäärää ei oo - voin siis hyvin yhden/kaksi päivää pyhittää fooruminorkoomiselle
Yumi Cho tykkää tästä viestistä
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
Itellä 4, 5 ja 8 päivät muita juttuja vähän koko päivä, mutta niitten jälkeen sopii hyvin melkeempä millon vaan.
Yumi Cho and Kansas Bond tykkäävät tästä viestistä
- Jude Young
- Suoritetut merkit :
Yumi Cho and Kansas Bond tykkäävät tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Cooper Miller, Kansas Bond and Jude Young tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Yumi Cho and Jude Young tykkäävät tästä viestistä
- Jude Young
- Suoritetut merkit :
Yumi Cho tykkää tästä viestistä
- Harper MacDonaldAdmin
Mut vaikken pääsisikään, niin luen kyllä mielelläni teidän maastoreissusta!
Ps. Nyt kun ensimmäiset merkit on jaettu (ajattelin että tällä asiakasmäärällä 3 on hyvä määrä merkkejä aina jaettavaksi), niin haluatteko että saadut merkit näkyvät foorumilla selatessa noissa profiileissa VAI pelkästään siellä spesifimmällä profiilisivulla, minkä voi klikata nimestä auki?
Kelsey Corner, Yumi Cho, Kansas Bond and Jude Young tykkäävät tästä viestistä
- Kelsey Corner
- Suoritetut merkit :
Jude Young tykkää tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Kansas Bond tykkää tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Eli siis Kelsey ja Yumi järjestävät yhteissynttärit Yumin talolla 17.6, ja tallikaverit ovat ehdottomasti tervetulleita käymään! Kutsulistalta löytyy myös tuttuja koulusta ja eiköhän perinteisesti paikalle eksy kuokkavieraitakin. Tarjolla on boolia ja pientä syötävää ja ohjelmassa beerpongia autotallissa sekä tanssimista ja juomapelejä. Talo ei ole mikään suurin lukaali, joten luultavasti tulee aika ahtaat tunnelmat, mutta onneksi takapihalle pääsee viilentymään. Tässä vielä linkki simsissä tehtyyn nopeaan mallinnukseen, joka antaa ehkä vähän osviittaa miltä talo näyttää.
Oon itse ehtinyt jo suunnittelemaan illan menoja jonkun verran ja ajattelinkin kirjoittaa siitä tarinan, jos toisenkin, joidenka pohjalta halukkaat voivat kirjoitella omia tarinoitaan. Mitään suuremmin spoilaamatta juhlat tullaan lopettamaan joskus 3–4 aikaan yöllä, Yumin tunteman aikuisen puolesta. Mielellään kirjoittelen teidänkin hahmoista illan aikana, joten hihkaiskaa jos jotkut kerkeäsi paikalle!
// Ja tähän vielä samaan syssyyn aattelin sanoa, että jos jotakin kiinnostaa tulla maastoiluropeen mukaan, mutta ei halua/ viitsi ilmoittautua niin mun puolesta on ok, että liittyy maastoseuraan mukaan hieman jälkikäteenkin! Ajattelin vain, että ilmoittautuminen olisi helpoin tapa saada maasto käyntiin reippaasti ja jotenkin luontevasti
Kauhea romaani, pahoittelut siitä!
Cooper Miller, Kelsey Corner, Mikael Aikio, Kansas Bond and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Kelsey Corner, Mikael Aikio, Yumi Cho and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Brandy Flores
- Suoritetut merkit :
Kelsey Corner, Yumi Cho and Kansas Bond tykkäävät tästä viestistä
- Trinity Dimick
Ja anteeksi kun meni nyt vähän aiheen ohi - Trinity varmasti tulisi mielellään synttärijuhliin myös, jos kerkeää vielä saada kutsun ennen h-hetkeä. Mutta ymmärrettävää myös, jos tähän hätään ei nyt pirskeisiin kerkeä!
Kelsey Corner, Yumi Cho, Kansas Bond and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Kelsey Corner, Yumi Cho and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Kelsey Corner, Kansas Bond and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Trinity Dimick
Oon myös lueskellut vähän teidän kaikkien tarinoita kun oon tässä koittanu saada vähän kiinni siitä, missä kukin hahmo menee, ja ootte kyllä jokainen tosi taitavia kirjoittamaan! Oon niin kaivannu tätä tunnetta, kun innostuu muiden tarinoista ja sormet alkaa pyytämättäkin naputtamaan seuraavaa päikkymerkintää. Näistä uudemmista Kansasin ja Cooperin maastoreissu on ollut tosi hauskaa luettavaa ja Jindyn päiväkirjan maastoilukuva on niin ihanan kesäinen. Siitä tulee jotenkin nostalginen fiilis, tollasista maastoista tuli aina pienenä luettua jossain Nummelan Ponitalli -kirjoissa ja haaveiltua, että jos joskus itsekin pääsis
Niin ja ihanaa jos Trinakin pääsee synttäreille! Nään jo sieluni silmin kun se on ihan eksynyt lammas siellä kaiken keskellä, ihan mahtavaa
Cooper Miller, Kelsey Corner, Yumi Cho, Kansas Bond and Brandy Flores tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Trinity Dimick tykkää tästä viestistä
- Harper MacDonaldAdmin
Ah, ihana päästä kirjoittelemaan nyt kun tulppa (eli Valley Mist Show Jumpingin tulokset) on saatu julkaistua. Minä perfektionisti en voinut kirjoittaa mitään ennen kuin saan aikajanallisesti nuo kisat alta pois Nyt back in business, eiköhän tuutata tarinaa taas reippaasti ulos. Ja sitten pääseekin kirjoittamaan taas jo valmennustarinaa kun nuo maastarit lähestyvät kovaa vauhtia
Cooper Miller, Kelsey Corner, Yumi Cho, Kansas Bond and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Cooper Miller
- Suoritetut merkit :
Yumi Cho, Kansas Bond, Kane Tumbleweed and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Mä oon tässä hikisesti kirjoitellut tän illan tarinoita, jotenkin ei oo vaan lähtenyt kirjoittelut - tiedä johtuuko tästä kuumuudesta vai ihan jostain muusta. Mutta eiköhän tässä illan mittaa saada julkaistua taas vähän teinibileistä tarinanpoikasta
Kansas Bond, Brandy Flores, Kane Tumbleweed and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Yumi Cho, Kane Tumbleweed and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Kansas Bond, Kane Tumbleweed and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Cooper Miller
- Suoritetut merkit :
Yumi Cho, Kansas Bond, Kane Tumbleweed and Trinity Dimick tykkäävät tästä viestistä
- Kelsey Corner
- Suoritetut merkit :