Yleistä jutustelua
+6
Kansas Bond
Kelsey Corner
Mikael Aikio
Yumi Cho
Cooper Miller
Harper MacDonald
10 posters
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Vs: Yleistä jutustelua
Ti 11 Heinä 2023 - 17:57
Mä voin ottaa stalkkitunnukset kontolleni ja jakaa sitä halukkaille
Brandylle tsemppiä ja jaxuhalit <3
Brandylle tsemppiä ja jaxuhalit <3
Yumi Cho and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Yumi Cho
- Suoritetut merkit :
Ti 11 Heinä 2023 - 18:03
Mä tekaisin servunraakileen nyt pystyyn ja voin jaella sitä liittymislinkkiä vaikka yksityisviesteillä, jos kaikille sopii!
Harper MacDonald, Kansas Bond and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Ti 11 Heinä 2023 - 18:52
Noniin, Lurker Larry on rantautunut keskuuteemme. Saakohan siltä kirjotusoikeudet pois jotenkin? Että pääsee tosiaan vain lurkkaamaan?
- Mikael Aikio
- Suoritetut merkit :
Ti 11 Heinä 2023 - 19:22
Oon ehkä vähän ihastunu Lurker Larryy, jokin siinä sen katseessa vaan... Uppoaa.
Yumi Cho, Kansas Bond and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Harper MacDonaldAdmin
Ti 11 Heinä 2023 - 19:39
Kansas Bond kirjoitti:Noniin, Lurker Larry on rantautunut keskuuteemme. Saakohan siltä kirjotusoikeudet pois jotenkin? Että pääsee tosiaan vain lurkkaamaan?
I'm trying........ Oon selannu kaikki asetusosiot läpi enkä vielä oo keksiny mistä se sais vaan lukuoikeudet
Yumi Cho, Kansas Bond and Kane Tumbleweed tykkäävät tästä viestistä
- Kansas Bond
- Suoritetut merkit :
Ti 11 Heinä 2023 - 19:42
Aion kyllä kaikille, joille lukuoikeuden jaan, kertoa selkeästi että nimi on LURKER Larry, ei WRITER Larry
Myös moderointia helpottaaksee voin ottaa ylös jonkilaisia yhteystietoja kaikilta, joille tunnukset menee? Discordia, Keskustanikkiä tms nopeeta helppoa?
Myös moderointia helpottaaksee voin ottaa ylös jonkilaisia yhteystietoja kaikilta, joille tunnukset menee? Discordia, Keskustanikkiä tms nopeeta helppoa?
- Harper MacDonaldAdmin
Ti 11 Heinä 2023 - 19:53
Joku listaus ois ihan hyvä
Sähläsin ja Lurkerilta hävis kuva, käy pistää uusiks jooko Jatkan taisteluani foorumin kanssa, ehkä se oikea nappi jostain vielä löytyy (jos sellaista edes on!)...
Sähläsin ja Lurkerilta hävis kuva, käy pistää uusiks jooko Jatkan taisteluani foorumin kanssa, ehkä se oikea nappi jostain vielä löytyy (jos sellaista edes on!)...
Yumi Cho, Kansas Bond, Kane Tumbleweed and Yeva Petrov tykkäävät tästä viestistä
Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa