Twin Falls Farm
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Kestrel Beasley
Kestrel Beasley
Suoritetut merkit : Rust and shadows here and there 23tyhj12Rust and shadows here and there 23merk20

Rust and shadows here and there Empty Rust and shadows here and there

To Marras 30, 2023 7:08 pm
Rust and shadows here and there

Kestrelin elämää Idahossa ja milloin missäkin, muualla kuin Twin Falls Farmilla
Kestrel Beasley
Kestrel Beasley
Suoritetut merkit : Rust and shadows here and there 23tyhj12Rust and shadows here and there 23merk20

Rust and shadows here and there Empty Vs: Rust and shadows here and there

To Marras 30, 2023 9:50 pm
30.11.2023 – New beginning

”Kestrel! Voitko pistää tän sun hienohelma hevoses aisoihin? Se on taas karannut heinälatoon vuohien kanssa” Serkkuni Jacob huutaa pihan poikki kun kävelen koulun jälkeen pihatietä koulubussilta.

”Joojoo, don’t worry, tomorrow she won’t bother you anymore”, hihkaisin kierosti hymyillen kun nappasin narun heinäladon edustalta ja kävelin hevoseni luokse. Rusty käänsi päänsä uteliaana minua kohti ja tuijotti minua sinisellä silmällään viattomana. Vuohet Jack ja Nellie lähtivät juosten heinäladosta pihalle, tietäen että olisivat taas kohta ilkiteossa muualla.

”Loppuiko tarhasta heinät vai onko nää vaan sun mielestä parempia?” hymähdin ja mietin samalla, miten isot raivarit se Twin Falls Farmin pitäjä saisi, jos löytäisi Rustyn jostain muualta kuin karsinasta tai tarhasta. Isäni oli kyllä tainnut yrittää lahjoa Bettyn antamalla tälle oman levynsä, mutta jopa hänenkin pitäisi jo myöntää että hänen charminsa ei ollut enää samanlaista ja yhtä vetoavaa kuin nuorempana.

”Remember to pack everything tonight in the trailer, and I will get you after school”, Jacob muistutti minua että olisi apuna viemässä Rustyn sen uuteen kotiin huomenna.
”I will, stop worrying”
”I can’t, you are just so blue eyed and naive sometimes”, Jacob pyöräytti teatraalisesti silmiään, ”I think it was for the best that you guys moved here and that Aaron is in Nashville”
”My eyes are brown, and there’s nothing wrong with Aaron”, sanoin tuohtuneena harjatessani Rustya, ennen kuin tajusin serkkuni kommentin sinisilmäisyydestä. ”Oh you did not just say that I’m naive?!”
”I fear that I did”
”Stop arguing kiddos! I need both of you in the paddock, now”, Ethanin ääni kuului ovensuusta. Arvatenkin joku kesän vasikoista oli taas hankalana ja eivät uskoneet Ethania yksin hevosensa Buddyn kanssa.

”I’ll get Lucy to help”, vastasin samalla kun siirsin Rustyn karsinaansa. Rustykin osasi toimia karjahevosena, mutta sen muuttaessa Twin Falls Farmille joutuisin tyytymään setäni vanhaan paintruuna Nevilleen. Se kylläkään ei saanut hölmöjä ideoita kesken paimennuksen, toisin kuin Rusty toisinaan.

Vaikka tilalla riitti tekemistä usein niin paljon, että hädin tuskin ehdin miettimään mitään muuta kuin sitä mitä olin tekemässä, jännitti Rustyn muutto Twin Falls Farmille. Tiesin että osan luokkalaisteni hevoset asuivat siellä, mutta nämä eivät oikeastaan tienneet minusta muuta kuin sen että olin sen uuden musiikinopettajan tytär. Ehkä joku saattoi muistaa minut ala-asteelta, kun vielä asuimme Wilmingtonissa.

Nashvillessä kaikki oli ollut tuttua ja tallilla pystyin viettämään aikaa Carolinen kanssa sekä Aaronin, mutta täällä olin se uusi tyttö. Vaikka olinkin puhelias välillä, niin kesti minulla silti hetkeni lämmetä uusille ihmisille. Aika näyttää viihtyisinkö lopulta Wilmingtonissa, vaikka välillä olinkin kesällä täällä viettänyt aikaa ja välillä Montanassa. Leanne oli ajatellut että ehkä Rustyn saaminen lähemmäs auttaisi, koska se oli minulle tuttu varsasta asti.

Harper MacDonald, Cooper Miller, Mikael Aikio, Yumi Cho, Kansas Bond, Ethan Reyes and Hayley Wilburn tykkäävät tästä viestistä

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa