Twin Falls Farm
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Hayley Wilburn
Hayley Wilburn
Suoritetut merkit : 3 - The punch is punching 23tyhj123 - The punch is punching 23merk203 - The punch is punching 24prom103 - The punch is punching Summer11

3 - The punch is punching Empty 3 - The punch is punching

Su 30 Kesä 2024 - 18:18
Around 8PM @ Millers' house

Hayley oli vaeltanut Millereiden talossa, musiikki tärisytti välillä valokuvakehyksiä seinillä bassopainoitteisissa biiseissä niin kovin että tyttö oli seurannut niitä tovin miettiessään putoisivatko ne pian nauloistaan. Kalja Hayleyn kädessä oli lämmennyt jo aikaa sitten, ensimmäiset kolme kulausta hän oli saanut pakottamalla alas ja sen jälkeen juoma oli alkanut maistua enemmän mudalta kuin virvokkeelta. Se oli tällä hetkellä oikeastaan vain koristeena tytön kädessä.

Hayley mietti jälleen kerran Grantia. Pojasta oli muodostunut hänen mielikuvituksensa lempihahmo, vaikka tietoisesti Hayley oli yrittänyt lakata miettimästä toista promien jälkeen. Grantilla oli tyttöystävä eikä Hayley haikaillut varattujen ihmisten perään.

Punainen boolimalja keittiön saarekkeella sai mutaiselta maistuvan suun hymyyn. Nesteessä oli herkullisen näköisiä tuoreita mansikoita ja jääpaloja, kulhon ulkosyrjään oli tiivistynyt kosteus ja Hayley laski kiitollisena puolityhjän olutpullon boolin viereen pöydälle. Punaiset muovimukit oli kasattu kulhon viereen ja tyttö otti niistä yhden käteensä.

Hayley onki mukiinsa useamman mansikan ja hymyili Kansasille, joka tarkkaili häntä huoneen toiselta laidalta. Tyttö kohotti mukiaan kuin juodakseen synttärisankarin kunniaksi ja kaatoi suuhunsa reilusti boolia saadakseen ainakin kaksi mansikoista samalla syötäväkseen.

Booli poltti koko matkan Hayleyn mahalaukkuun ja tytön oli yskittävä hetki.
"Kuka helvetti terästi boolin? Se maistuu raa'alta viinalta", Hayley henkäisi irvistäen ja yritti räpytellä silmiään ettei niihin nousisi kyyneleet. Se siitä virkistävästä juomasta sitten.
"Minä", kuului yhtä aikaa Brandyn, Valerian ja Harperin suusta ja tytöt katsoivat toisiaan hämmentyneinä.
"Kaikki kolme?"
"Ehkä", Valeria lausui ääneen epäilyksensä.

Harper MacDonald, Cooper Miller, Mikael Aikio, Yumi Cho, Kansas Bond and Ethan Reyes tykkäävät tästä viestistä

Kansas Bond
Kansas Bond
Suoritetut merkit : 3 - The punch is punching 23tyhj123 - The punch is punching 2023me113 - The punch is punching 23merk173 - The punch is punching 23merk213 - The punch is punching 23merk203 - The punch is punching 24knew103 - The punch is punching Merkki103 - The punch is punching 24prom143 - The punch is punching Summer11

3 - The punch is punching Empty Vs: 3 - The punch is punching

Su 30 Kesä 2024 - 19:46
No Title, Because I Was Too Lazy To Come Up With One

Saturday, 22nd of June 2024
At around 8PM, the Miller Homestead, Tumbleweed Valley, Wilmington, ID


Mä en ihan tajua, mistä Cooper ja kumppanit olivat saaneet tällaisen määrän alkoholia haltuunsa, sillä jopa mulla meinasi nousta päähän.

Asiaan ei vaikuttanut se juomani 12oz mehupullollinen, josta ainakin 9oz oli jotain muuta, kuin lantrinkia.

Mä jouduin ottamaan Mikaelista vähän tukea, kun seistiin keittiössä höpöttämässä Hayleyn ja Harperin kanssa.
Kikatuksesta päätellen Valeria, Brandy ja Yumi palasivat ristipissaltaan ja liittyivät seuraamme.

"And I mean, it's not like dying's a bad thing", kuulin möläyttäväni, vaikka mulla ei ollut kyllä pienintäkään aavistusta, mistä oltiin edes puhuttu. Ilmeisesti jotain kuolemisesta.

Hayley puristi huulensa viivaksi ja kohotti punaisen muovimukin kasvojensa alaosan peitoksi.

Mikael töytäisi mua terävästi, mutta harmillisen huomaamattomasti kyynerpäällään kylkeen ja saattajaisiksi loi muhun hyvinkin pahan mulkaisun.

"Ah, shit-", ennätin.
Se vähän ruostunut ja varmaan väärän kokoisena varaosana tilattu hammasratas mun aivoissa selkeästi pyörähti johonkin suuntaan, koska tajusin, että kommenttini ei välttämättä ollut tähän hetkeen se kaikkein soveliain.
"I'm sorry Hayley, I didn't mean it like that-" pahoittelin kiireesti, taistellen sanoja peittävää sammallusta vastaan.

"It's okay", Hayley vakuutteli, mutta joi siitä huolimatta loput puolikkaasta juomastaan, irvisti ja kääntyi ottamaan lisää boolia.

"No, I'm serious", totesin, irrotin Mikaelista ja siirryin tytön vierelle.
"I didn't think through what I said", selitin ja jatkoin:
"You can slap me if you please", ehdotin ja osoitin vasenta poskeani, joka ei oikean tavoin ollut paranevan mustelman peittämä.

Ennenkuin loikkaatte pää edellä johtopäätöksiin, se oikean posken mustelma tuli tässä tovi takaperin, kun krhm kaadoin moottoripyörän päälleni ja läväytin itseäni jakoavaimella naamaan. Nauraminen on sallittua ja jopa toivottavaa, niin tapahtunut ei raavi mun egoa niin pahasti.

Hayley naurahti hiljaa ja pudisti päätään.
"No, it's fine-"

"No, I insist", jankkasin.
"Please hit me", anelin, seuraten boolimaljan edestä siirtyvää Hayleyta.
"It's for my own san-", lauseeni jäi kesken, kun tytön avokämmen losahti poskeani vasten niin, että mun niska taisi naksahtaa iskun voimasta.

Jäin hetkeksi vain tuijottamaan jälleen mukinsa taa piiloutuvaa tyttöä suu auki.
"DAMN", sain lopulta henkäistyä. Oikeastaan huudettua. Olen aika varma, että se kuului musiikinkin yli.
"That hurt like a motherfucker", naurahdin hieroin rystysilläni kihelmöintiä poskestani.

Hayley kohautti olkiaan ja irvisti pahoittelevasti.
"Sorry", se pahoitteli.

"Nope, he deserved that", Yumi totesi.
En tiedä, oliko se edes nähnyt koko tilannetta.
"I have no idea what that was for, but he certainly deserved it", tyttö myönsi.
Vastaus aiempaan pohdintaani oli siis kieltävä.

"I thought you were on my side", parahdin kääntyen katsomaan Yumia, joka vain mutristi suutaan säälivä katse silmissään.

"I see none of you are a girls' girl", huokaisin dramaattisesti ja käännyin katsomaan Mikaelia.
Poika näytti yllättävän tyytyväiseltä, vaikka talo olikin täynnä porukkaa.

"Kansas, I need to tell you something", Brandy aloitti vakavana, otti huikan boolimukistaan, irvisti, mutisi jotain Valerialle ja palasi taas aiheen pariin:
"Last time I asked you, you were not a girl", se kertoi lempeästi, kolmen tytön voimin terästetyn boolin jälkeensä jättämä irvistys edelleen kasvoillaan.

"Well how long ago was that?" kysyin nasevasti.

"Like.. 15 minutes ago, when you offered to join our girls only -emergency meeting", Harper muistutti huvittuneena.

"Well, fuck me", hymähdin.
"Anyway, I'm gonna go tell Coopie that I got fucked up by a girl, see ya!" toivotin hilpeästi ja luikin likkalauman ohi olohuoneen puolelle, missä Cooper viimeisimmän oman näköhavaintoni mukaan oli.
Siitä taas ei ole mitään takeita, milloin tämä näköhavainto saatiin.


Viimeinen muokkaaja, Kansas Bond pvm Ti 2 Heinä 2024 - 2:39, muokattu 1 kertaa

Harper MacDonald, Cooper Miller, Mikael Aikio, Yumi Cho, Ethan Reyes and Hayley Wilburn tykkäävät tästä viestistä

Harper MacDonald
Harper MacDonald
Admin

3 - The punch is punching Empty Vs: 3 - The punch is punching

Ma 1 Heinä 2024 - 12:15
MISS MISTOOKIT
9PM

Sisällä talossa on vilskettä, kun ihmiset liikkuvat huoneesta toiseen, ja keittiön pöytä on täynnä erilaisia juomia ja naposteltavia. On ainakin ollut. Nyt suurinosa niistä on siirtynyt juhlakansan vatsoihin, lattialle ja löytyipä yksi puoliksi syöty hodari vessanpöntöstäkin. Ja siellä se lilluu edelleen, koska miksi Harper sitä olisi sieltä onkinut. Harva on kuitenkaan uskaltanut maistaa Harperin tekemää mansikkakakkua, mutta kuka hän on siitä ketään syyttämään - onhan se aika luotaantyöntävän näköinen kermahirviö.

"Harper! Harper, hei - tuu tänne meidän kaa!" Harper näkee avoimesta ovesta Brandyn huutavan hänelle ison tammen alla.
"Tästä vedestä tuli vähän kuumaa, mutta kyllä tän kestää...", Valeria jatkaa posket punottaen.

"I'll be right there!" Harper vastaa ja nappaaa kaksi lasipulloa olutta jääkaapista, yhden itselleen ja yhden kenelle tahansa joka näyttäisi olevan juomaa vailla. Oluiden määrä jääkaapissa on romahtanut viimeisen tunnin aikana. Ja niin näyttää romahtaneen myös juhlijoiden harkintakyky, ainakin kun katsoo miten Kestrel vilauttelee bikiniensä välistä (päivän jännittävin hetki; nytkö viimein nähdään ne lollot?!) ja kuinka Hayley pyyhkäisee suupieliään sen jälkeen, kun on päästänyt pahan olon ryöppyämään läheiseen jänönharjapensaseen. Se ei ainakaan tarvitse tätä toisessa kädessä kiikkuvaa olutta. Olisi kai pitänyt varoittaa terästetystä boolista, mutta kun se niin tykkäsi imeskellä niitä viinassa uitettuja mansikoita niin ajatus oli, että antaa hänen nyt vähän nauttia elämästä.

Keittiön ohi on kävelemässä Kansas, joka kuitenkin Harperin nähdessään pysähtyy Jack Sparrowmaisesti vähän horjahtaen ja tekee uukkarin. Jack Sparrowssa ja Kansasissa on kyllä paljon samaa, erityisesti mitä tulee näiden kahden suhteesta alkoholiin.

"Tiesitkö, että sun poikaystävällä on salaisia läpsimishaaveita", Kansas aloittaa, ja Harperista tuntuu, että sen ääni vähän sammaltaa. 

"Kuka sano että ne on salaisia?"
"Koska siis... se sano, --- *GASP*" Kansasin lause keskeytyy suureen, kauhistuneeseen henkäykseen, kun hänen aivonsa rekisteröivät samaan aikaan suunsa avanneen Harperin sanat.

Pojan reaktio saa Harperin räjähtämään naurusta ja hän heittää pienen köntin kermaa mansikkakakun päältä Kansasin suuntaan, jolla on jostain ihmeellisestä syystä puheen sammalluksesta huolimatta yllättävän nopeat refleksit ja onnistuu väistämään höykkäyksen. "Jatka, ole hyvä", Harper sanoo loppuun ja näyttää siltä, että kermakakkusotaa ei synnykään.

"Mä menin nyt aivan sekaisin tästä tiedosta."
"JATKA NYT, se oli vitsi!"

"No voi Coopie-raukka siinä tapauksessa. Anyway, se sano että mulla on niin suloiset posket, että sekin vois vähän läpsiä niitä."

Harper nyökkää hymyillen ja nojaa keittiön tasoon. "Antakaa mennä vaan", hän nostaa Heinekenin huulilleen ottaakseen ensimmäisen siemauksen. Juoma viilentää ihan kivasti, mutta toisaalta on niin lämmin, ja poreallas Valerian mukaan vielä lämpimämpi, että kylmistä oluista olisi enemmän apua otsalla kuin vatsassa. Maku ei edelleenkään saa häntä hyppimään riemusta, mutta sitä on kai pikkuhiljaa opeteltava halvempien juomien pariin, koska rahaa ei ole kuin roskaa. Se menee kuitenkin jotenkuten alas kun pitää samalla nenästä kiinni - samalla hyväksi todetulla tekniikalla mitä on käytetty iät ja ajat Blue Mountain High'n kouluruuan kanssa.

Kansas näyttää melkein loukkaantuneelta, sillä tavalla dramaattisen koomisella tavalla. "Mä luulin, että pidät mun puolia!", Kansas sanoo nasaalilla äänensävyllä ja teatraalisen kädenheilautuksen saattelemana, ja lopulta pyöräyttää sormella ilmaan ympyrän punoittavan poskensa kohdalle.

"No mut, ton sä ansaitsit!"

Synttärisankari jää nyökyttelemään surkean näköisenä ja se pitelee katseensa viinapullossaan sen näköisenä kuin se olisi sen ainut ystävä, kun Harper liukenee tilanteesta ja suuntaa kohti poreallasta. Ulos kävellessään Harper siirtää pullot yhteen käteen, nappaa toisella eteisen tasolta puhelimensa ja yrittää siinä samassa väistellä sisään pyrkiviä muukalaisia.

"Sorry", joku Yumin kavereista sanoo kun he ohittavat toisensa Harperin kanssa mukamas liian läheltä toisiaan ovensuussa. Välimatkaa on oikeasti ainakin Wilmington Postin verran, eli mitään törmäysvaaraa ei ainakaan ole.

Taloa kiertävä suuri, vanha veranta on täynnä juhlijoita, jotka nauravat portailla, tanssivat katoksen varjoissa suojassa kuumalta auringolta ja roikkuvat kaiteilla juomat käsissään. Meno on kohillaan ja kaikilla tuntuu olevan hauskaa. Pahin ylilyönti on ollut se hodari pöntössä, joten aika hyvillä recordeilla mennään vielä.

Porealtaan vesi kuplii voimakkaasti, kun Brandy, Valeria, Kestrel ja Yumi tekevät tilaa Harperille.

"Vieläkö Hayley laattaa?" Brandy kysyy boolimuki huulillaan.
"Eiköhän se kohta tokene ja tuu tänne."
"Tulee hirvee siivouslasku, jos se laattaa tänne poreisiin..."

Harper hymähtää riisuessaan kukallisen kesämekkonsa ja tipauttaessaan sen nurmipeitteelle. "Miettikää, et onneks bikineitä ja bileitä ei yleensä yhdistetä toisiinsa, koska sain haettua nää ilman että äiti ja isä aavisti mitään juhlista", hän liukuu sametinpehmeisiin poreisiin, jossa he viettävät hyvän tovin jutellen niitä näitä, lauleskellen musiikin mukana ja nauraen kanssajuhlijoiden kommelluksille. "Otetaanko kuva yhessä?"

Valerian kulmakarvat rypistyvät aavistuksen. "Älä sit laita sitä mihinkään julkisesti tai me ollaan kaikki kotiarestissa..."

"Eikä olla jos kaikki pistää juomat piiloon. Sittenhän me ollaan vaan viettämässä kivaa kesäiltaa porealtaassa!" Brandy tarttuu reunalla oleviin juomiin ja laskee ne maantasalle. 

"Okei, tulkaa lähemmäs!" Harper koukkaa toisen kätensä Yumin ympäri ja vetää tätä lähelleen niin, että se on luiskahtaa liukkaalta allaspenkiltä poreiden pohjalle.
"Kestrel, nänni piiloon", Brandy huomauttaa.

Harper nostaa puhelimensa yläviistoon ja napauttaa näytön auki. "CHEEEESE-"

Mutta.

Puhelin ei olekaan hänen. Se on aivan samanlainen kuin omansa, mutta sen taustakuvana on joku ihmeellinen puupölkky lumisessa metsässä. Aloitusnäytöllä on yksi saapunut Snapchat-viesti, mitä ei ole tarkoitus lukea mutta joka lävähtää silmien eteen aivan tahtomattakin. 


damn I've noticed how good dude looks in the uniform.. wanna have a beer with me?


Parin sekunnin ajan jokainen tuijottaa puhelinta odottaen. Osa ihmettelee varmasti miksi Harper ei napauta kameraa ollenkaan päälle, joku on varmasti keskittynyt lukemaan näytöllä näkyvää viestiä ja sitten on Kestrel, joka hymyilee kieli ulkona ja silmät kiinni kuvaa varten, eikä huomaa mitään ympärillä tapahtuvaa.

"Tää ei oo mun puhelin", Harper hätkähtää, nousee altaasta niin vauhdilla, että noroina ihoa pitkin valuva vesi kastelee hänen maassa makaavan kesämekkonsa läpimäräksi, ja lähtee kiikuttamaan puhelinta takaisin eteisen tasolle. 

"Kuka sen oli lähettäny, näkikö kukaan?" Yumi katsoo perään hämmentyneenä.
"Näkikö kukaan mitä?" silmänsä juuri avannut Kestrel kysyy.

"Kenen puhelin se oikein oli?" Brandykin miettii samalla kun tyttö nostaa juomia yksitellen takaisin altaan reunalle.

Eikä mene kauaa kun Harper jo palaa puolihölkkää takaisin tyttöjen luokse.

"Mä vannon oikeesti, että mä luulin että se oli mun puhelin! Enkä mä oikeastaan nyt ees tiiä missä mun oma on, mut en kehtaa mennä etsimäänkään. Soitetaan siihen myöhemmin, nolottaa ihan sikana että mä avasin jonkun toisen puhelimen ja näin sen viestin."


Harper kääntyy ympäri ja katsoo kohti Millerien taloa, jossa Mikael kävelee vähän hukassaolevan näköisenä edestakaisin. Pysähtyessään eteisaulaan, eteisen tason viereen, poika huokaisee huojentuneen näköisenä ja liu'uttaa etsimänsä puhelimen takataskuunsa.

Cooper Miller, Mikael Aikio, Yumi Cho, Kansas Bond, Ethan Reyes, Hayley Wilburn and Kestrel Beasley tykkäävät tästä viestistä

Kansas Bond
Kansas Bond
Suoritetut merkit : 3 - The punch is punching 23tyhj123 - The punch is punching 2023me113 - The punch is punching 23merk173 - The punch is punching 23merk213 - The punch is punching 23merk203 - The punch is punching 24knew103 - The punch is punching Merkki103 - The punch is punching 24prom143 - The punch is punching Summer11

3 - The punch is punching Empty Vs: 3 - The punch is punching

Ke 3 Heinä 2024 - 0:42
Waterfall!

Saturday, 22nd of June 2024
At around 9PM, the Miller Homestead, Tumbleweed Valley, Wilmington, ID


"Cooper! Cooper, c'mere dude", kehotin, omasta mielestäni täysin sober-passingly.

Cooper parin huterahkon askeleen jälkeen ryhdistäytyi ja pikakäveli olohuoneen toiselta puolelta mun luo.

"Waterfall", totesin lyhyesti.
"But not with the punch - no", jatkoin, irvistäen jo pelkästä ajatuksesta.
Sillä määrällä alkoholia, millä Tupun, Hupun ja Lupun tyttöversiot eli meille tutummin Valeria, Brandy ja Harper olivat boolin terästäneet, olisi saatu kolme erillistä boolia.

Kelatkaa - meillä vois olla esimerkiksi Spriten makuinen booli, mutta ei!

"What's the catch?" Cooper kysyi ja nosti olutpullon huulilleen. Käsittämätöntä, että jotkut juovat tuota oikeasti vapaaehtoisesti.

"The catch is…. If you lose, you're a pussy and if I win, you're a pussy", virnistin.

Cooper kurtisti kulmiaan ja nielaisi kaljansa äänekkäästi, avasi suunsa sanoakseen jotain ja jäätyi aivan paikoilleen, kun mä tökkäsin sitä etusormellani kieleen.

"No but fr, when I win, you'll have to give our darling dearest, Harper, a proper fuckin' backrub tonight aight?" haastoin ja tyhjensin loput siitä karmaisevasta boolimukillisestani.

Cooper pohti ehkä sekunnin tarjoustani.
"Okay, deal", se totesi.
"But if you lose, you'll have to sing My Heart Will Go On right here, in this room with everyone in it", se jatkoi.

"Bet!"

Cooper kainalossani, mä siirryin vakain ja varmoin (not) askelin keittiöön hakemaan meille sopivat vesiputousjuomat.

Harper MacDonald, Cooper Miller, Mikael Aikio, Yumi Cho, Ethan Reyes and Hayley Wilburn tykkäävät tästä viestistä

Sponsored content

3 - The punch is punching Empty Vs: 3 - The punch is punching

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa